24 August 2014, 11:24
Hallo ik ben kelly en ik voel me een beetje voorschut dat ik nu al een berichtje moet plaatsen.. Ik heb gisteren mijn 2 fretjes opgehaald een jongen en een meisjes (broer en zus) (10 weken) toen ik thuis kwam heb ik ze in de kamer gezet waar ze verblijven en heb ze uit de transportbox laten lopen en de omgeving laten verkennen ik ging daarbij in de kamer zitten het vrouwtje liep de hele kamer rond die was lekker de omgeving aan het verkennen. Het mannetje daarin tegen kwam vaak naar me toe wat ik natuurlijk prachtig vond maar hij beet of hapte me elke keer. In mn vingers tenen benen broek voeten waarop ik dacht dat ik hem dus moest corrigeren door hem in zn nekvel te pakken en nee tegen hem te zeggen en heb weg te zetten maar hij bleef terug komen en bleef het doet ook heb ik hem een time out gegeven dit werkte ook niet. Ook het vrouwtje die ik eerst kon oppakken en kon aaien beet me en waarop ik het zelfde wilde doen ;in de nekvel pakken waarop ze me juist wilde aanvallen. Ik heb ze terug in de kooi gezet met schrik waarop ik dacht hoe moet ik dit gaan doen ! Heeft iemand tips ? Hoe leer ik ze het bijten nou af en hoe moet ik ze wel goed straffen ? Toen heb ik ze even met rust gelaten en toen ik terug kwam hadden ze heel de kooi geterroriseerd overal brokjes poep en plas is dit ook normaal? Ze lagen wel te slapen als engeltjes haha! Ik hoor graag van jullie bedankt alvast !! Groetjes kelly :)